Insidious Insidious
Josh (Patrick Wilson) and Renai (Rose Byrne) have a happy family with their three young children. When tragedy strikes their young son, Josh and Renai begin to experience things that science cannot explain. James Wan and Leigh Whannell, the co-creators of Saw, join forces with the producers of Paranormal Activity to take you on a mind-bending journey into the world of the unknown.