Invoking Yell
Set in 1997 south of Chile, "Invoking Yell" is a love letter to black metal that follows a trio of metalhead twenty-something girls who venture into the woods to shoot the demo tape for their black metal band, Invoking Yell. However, things take a sinister turn as they document their disturbing and unorthodox process of recording paranormal phenomena to be used in the album’s final track.