Irezumi
Drawn from the pen of one of Japan's foremost writers of the 20th century, Junichiro Tanizaki (A Fool's Love, The Makioka Sisters), Irezumi is a stylish tale of lust, betrayal and revenge directed by Yasuzo Masumura (Giants and Toys, Blind Beast).