Island Zero
Inhabitants of a fishing island off the coast of Maine find themselves mysteriously cut off from the outside world after the ferry suddenly stops coming. All the phones have gone dead and every boat sent to the mainland fails to return. When dead bodies turn up along the water's edge, the hardy band of survivors must find out who, or what, is killing them.