Isn't She Great
The hilarious Bette Midler stars in this outrageous comedy of the life of Jacqueline Susann, an ambitious woman of dubious talent who writes Valley of the Dolls, the sexy, best-selling novel that takes the world by storm. Jacqueline's irrepressible sense of humor, indomitable spirit and adoring husband Irving Mansfield (Nathan Lane) eventually rocket her from struggling starlet to international celebrity.