It Might Be You
What would you do if you won 20 million on the lottery? Bob, a humble electrician, says nothing but a secret like that is hard to hide. Suddenly everyone wants a piece of the action. All Bob wants is a quiet life, with his girlfriend, or his wife, or both. And a yacht, and a holiday, and a new car. If only he could find his ticket.