Iván Marín Ascend
In the world's first comedy special recorded underground, Iván Marín guides us to the depths of the Zipaquira salt cathedral, to rise again with laughter that reflects on forced use of virtuality, false security, pandemics and its reinventions, until reaching the highest point of our laughter.