Jail Breakers
A not-so-bright waitress has the misfortune of quitting her job at a sleazy bar just as it is being robbed by a wanted masked thief. Her boss accuses her of being an inside accomplice and she is sentenced to jail for 5 years! While in prison, she befriends her cellmates and agree to help her escape and restore her innocence. All while avoiding being killed by the evil and sexy warden.