James White
James White’s troubled life, which includes his own addiction, continues to spiral downward after the loss of his father and news that his mother is battling cancer. He must find balance in his life to help conquer his addiction, maintain his relationship with his girlfriend, and care for his ailing mother or he’ll lose them all.