Jane
A runaway young girl gets abandoned by her lover and tried to commit suicide in the same motel where her boyfriend abandoned her! Then one transgender woman called "Jane" arrive at the door, and she claims that the same guy is her lover also. Both of them come close, and somehow a unique Mother and daughter relationship develops. The Young girl now decides to find the boyfriend, not for herself, but for Jane!