Jasper: Journey to the End of the World
In the South Pole, we meet the penguin Jasper and his family. The peace of the penguin family is about to change when they cross paths with a certain Doctor Block, who has stolen a couple of the rare Kakapo birds eggs. Jasper leaves his safe and rather rigid home area to go after the evil Doctor and return the eggs to its rightful owner. With him he has his younger brother Junior and the nine year old girl Emma, and together they embark on an exciting journey that takes them to foreign harbour cities and other new, remarkable places.