Jay Nog: Something From Nothing
Something From Nothing takes you on a stand-up comedy tour during the pandemic from a comedians perspective, filmed in the parking lot of a diner in Queens, NY. The film shares the story of Jay Nog and his family during the pandemic as well as the comedians and employees who performed and worked at the diner.