jazzahead! 2022 - Constantini
Annual trade fair jazzahead! is one of the international jazz community's most important events. Among the bands presenting themselves at jazzahead! 2022 is CONSTANTINI, led by Peruvian bandoneonist and pianist Claudio Constantini.