Jesus Kid
An author of once-popular Western novels is experiencing... various real-life difficulties. His most famous character, Jesus Kid, is getting bad sales, and his publisher really wants him to ghost-write a political biography... or else. Then appears what could be his salvation: he's hired to write a screenplay, only he's asked to spend three months alone in a luxury hotel, in order to do so.