Jill and Joy
Jill and Joy (both 9) live in their own house like any other little girls, except that they might be a little happier than most little girls, as they get to live in their own house specifically designed for the two. One December evening a small car, barely the size of a shoebox, pulls up in front their house, and a teensy-weensy family gets out: the McTiny family. The family has become homeless after a road-roller smashed their home. Planning to live with the girls temporarily, the family moves in with Jill and Joy but soon finds out that not all big people have good intentions towards them.