John Henry
Ex-gang member John Henry (Terry Crews) is a quiet man with a violent past. When two immigrant kids on the run from his former South Los Angeles gang leader (Chris “Ludacris" Bridges) stumble into his life, John is forced to reconcile with his past in order to try and give them a future.