Johnson Family Vacation
It's a roadside emergency waiting to happen when Nate Johnson (Cedric the Entertainer) sets out with three unruly kids and one unsatisfied wife (Vanessa Williams) on a cross-country trek from California to Missouri for the Johnson family's annual reunion/grudge match. Even if the Johnsons start out at each other's throats, in the comic adventures ahead, they're about to rediscover one another's hearts.