Jude
Academy Award-nominee Kate Winslet stars in this powerful romance based on the Thomas Hardy novel. Winselt, stuck in an abusive marriage, falls in love with the unhappily married Jude (Christopher Eccleston). The two are rejected by their community and forced to live in abject poverty in this unforgettable and tragic love story. Also starring Academy Award-nominee Rachel Griffiths.