Judith X
Jude's husband and child have gone missing. But things are not what they seem. Jude is suffering PTSD from a terrible car crash and reality keeps slipping from her fingers. News of the tragedy made the local news papers and has drawn the attention of a stalker, but the cops do not believe her. Jude is one her own.