Jurassic Shark
When an oil company unwittingly unleashes a prehistoric shark from its icy prison, the Jurassic killer maroons a team of art thieves and a group of beautiful young college students on an abandoned piece of land. The two opposing groups are forced to do what they can to survive or become food for the not-quite-extinct shark!