Justice League Dark: Apokolips War
The Justice League has always been Earth’s first and last defense, but with the imminent arrival of Darkseid and the horrors of war that will follow, everything is about to change! With time running out, the Justice League will need all of its members and their powers like never before. But even the world’s most powerful Super Heroes, including new member John Constantine, may not be able to make a difference against Darkseid’s legions. Witness the most shocking battle in the DC Universe, where survival itself is a victory.