JV's Boogaloo Squad - Squad Goals
JV’s Boogaloo Squad has truly crafted a unique and soulful sound that is both thrilling on impact and deeply evocative of timeless musical nostalgia. The band is guaranteed to have audiences dancing on their feet and calling out for more.