Kafou
Port-au-Prince by night. Doc and Zoe are just hired to deliver an unknown package. Their job comes with three essential rules: never stop the car, never roll down the windows, never open the trunk. At a crossroad, they stumble upon a dog. Each crossroad requires a sacrifice. Their decision will change their path irreversibly.