Keep an Eye Out
Upon finding a dead body at the door of his apartment building, Fugain reports it to the police. Little does he know that he’ll soon end up spending the entire night at the police station, being subjected to the increasingly rough and strange interrogation of the police chief. A loving tribute to detective films and the ordinary man.