Kelet
Kelet is a young Somali trans woman who dreams of becoming a Vogue model. Leaving her family in Manchester to return to her childhood home in Finland, she draws on the support of her friends in the Vogue community to immerse herself in Helsinki's glamour. Watch this shy and courageous young woman build a new life for herself, face her fears and her past, and succeed in following her dreams.