Kenbe La: Until We Win
Set in the lush Haitian countryside as well as the icy landscapes of Quebec, Will Prosper's documentary Kenbe la: Until We Win chronicles the inspiring journey of Alain Philoctète, an artist and activist who dreams of developing a permaculture project in his native country even as he fights an ongoing battle with cancer.