Kenny G - North Sea Jazz
In 1987, smooth jazz saxophonist and crowd-favorite Kenny G serenaded those attending the North Sea Jazz Festival in The Hague. After beginning his career in the Love Unlimited Orchestra, he now brings his own band for this hypnotic performance.