Kill Katie Malone
College students and best friends Ginger Matheson, Jim Duncan, and Kyle "Dixie" Canning, pool their cash to buy a "ghost" in an online auction. The three think it's all a prank, but once they open up the antique box to examine their treasure, they unleash the vengeful spirit of a servant girl who has been wreaking havoc on her owners throughout the generations.