Kill me because I'm dying!!!
Hilarious comedy where Santanela and Riverita want to keep the fortune that Tin Tan won in the lottery and wants to donate to an orphanage. To do so, they make Tin Tan believe that he has an incurable disease and convince him to commit suicide.