Killer Bash
The spirit of Robert Hyde has haunted his college campus ever since his murder at the hands of members of the Delta fraternity. When his killers' sons enroll in the university, Robert takes his chance for revenge by possessing Becky Jekyll, transforming her from outcast to sorority favorite to get close to the Delta members.