Killer Sofa
Francesca always attracted weirdos. When one of her stalkers is found dead, she looks for comfort from her best friend, Maxi. Meanwhile, Maxi’s grandfather, Jack, a disgraced Rabbi, comes across a reclining chair containing a Dybbuk inside. Jack and his voodoo sorceress partner try to find out where the recliner has been delivered while exploring Jack’s newfound gift for communicating with the other world. Meanwhile the the reclining chair becomes enchanted by Francesca and starts committing crimes of passion.