Killer Vacation
Jake takes his pregnant girlfriend, Lindsey, to an upscale resort. When they arrive, Lindsey discovers that Jake's soon-to-be-ex is there. Soon, it becomes apparent that someone is determined to make sure that Lindsey never uses her return ticket.