Killing Hasselhoff
Ken Jeong (The Hangover) and David Hasselhoff (Baywatch) star in the most hilarious and outrageous comedy of the year. When a struggling nightclub owner (Jeong) fails to pay back a loan shark, he decides the only way to get the money is to kill his pick in the annual "Who Will Die This Year" celebrity death pool: David Hasselhoff. But the task is not so easy – especially when your target is The Hoff.