Killjoy: Terrify
When a secret society of Voodoo priestesses resurrect a centuries-old chaos demon and unleash him on the hood, they prove that you can’t keep a good clown down. When the mischievous Killjoy starts playing by his own rules, however, the women learn that all their witchcraft cannot contain the malevolent spirit they have unleashed.