KJQ
Three troubled lives collide in a world of crime, love and betrayal. Partha, a feared gangster driven by ego, Jackie, his fiercely loyal friend torn by loss, and Bhargavi, a resilient woman shaped by betrayal, are drawn into a conflict that tests their loyalty, love and choices.