Knockout
Outsider and new kid Matthew (Daniel Magder) desperately wants to join his high school’s boxing team, but resident bully and boxing champion Hector stands in his way. Facing constant torment, Matthew finds an unlikely ally in Dan (Steve Austin), the school’s janitor and one-time amateur boxer. Despite Matthew’s overprotective parents and unimposing size, Dan sees potential in him. Together, they train for the biggest boxing match of Matthew’s life and discover what it truly means to be a winner.