Knuckle Girl
An action-packed film by Korean creators, featuring Japanese cast following the story of Ran (Ayaka Miyoshi), who confronts a mysterious organization by participating in a no-rules deathmatch after discovering her missing younger sister Yuzuki (Kotona Minami) is involved in a crime. With danger at every corner, Ran must trade in her boxing gloves for brass knuckles. Will she save her sister?