Komodo vs. Cobra
A group of special forces arrive on a remote tropical island to investigate a top-secret research facility that has recently fallen off the map, with no communication to let outsiders know what happened. Upon arrival the men discover something horrible has occurred; while giant komodo dragons and cobras battle it out, they attempt to regain control of the island.