Kottai Vaasal
Kottai Vaasal is a village controlled by a cruel landlord. He and his two sons interfere in all affairs and torture the people of the village. The protagonist and his mentally sick mother enter the village. A flashback reveals the connection between the protagonist's family and the landlord. How the protagonist frees the villagers from the landlord's clutches is the rest of the movie.