Kuroko's Basketball The Movie LAST GAME
As Kuroko and his classmates become second years and summer is ending, popular American street ball team "Jabberwock" comes to Japan. However, in what's supposed to be a friendly game, they crush the Japanese team with their overwhelming strength and mock Japanese basketball. Angered by their attitude, Riko's father Kagetora gathers Kuroko, Kagami, and the "Generation of Miracles" and challenges Jabberwock to a rematch! For one time only, the ultimate dream team "VORPAL SWORDS" is formed!!