La Belle
'La Belle' (The Sleeping Beauty) is a three-act ballet by award-winning French choreographer Jean-Christophe Maillot. Based on Charles Perrault’s famous fairy tale, Maillot staged this unconventional and unique version of 'La Belle', which explores the darker side of Perrault’s story. This performance was recorded at the Salle des Princes of the Grimaldi Forum in Monaco, in December 2016.