Dawn of the Great Steppe
Dawn of the Great Steppe is a historical war epic set in the Kazakh Khanate, the successor empire to the Mongol Empire. It follows the story of Kassym Khan, a great leader and reformer who fought battles and negotiated alliances to gain hegemony in Central Asia.