Death of a Child
Having a child die is the worst thing imaginable - but what if you are responsible? With a sympathetic and unobtrusive approach, this poignant doc explores the stories of parents who have undergone this trauma. Grappling with their own guilt, lengthy legal battles and the wrath of the public eye, these parents open up about their unthinkable tragedy.