La Negrada
Among the black people in the Costa Chica in Oaxaca, it is socially accepted that a man lives with more than one woman. Juana and Magdalena share Neri's love, they both know that this situation is hurting them. Juana will have to die in order to show Magdalena a new path for her life. First mexican feature film about the Afromexican community.