The russian girl
Tito is a man in his fifties. In the middle of a personal crisis, he decides to return to his village, from which he left more than 15 years ago, with the intention of putting in order what little he has left, his house. When he arrives, he finds a shady village subjected to the abuse of Los Crespo. With them lives La Rusa (the russian girl), who will change her plans.