Lady Luck
Gabriele is running from a cheating, soon-to-be-ex-husband. Monique is attempting to hide her perceived failures and health condition from her family. Stella is running from Stella, and who she could become if she would only allow herself to change. Through their individual trials and turbulence, these three strangers are drawn together under one roof to learn lessons in life, love, and faith.