Lady Peacock
Let the drag-off begin! When Conner first meets Devin, he feels an instant attraction to him. However, Conner's nemesis, the Puerto Rican drag queen Adora, wants Devin all to herself. Conner soon realizes the only way to compete with a drag queen is to become a drag queen. With the help of his club friends, Conner must make it his mission to destroy Adora if he wants to win back Devin.