Laila
Sonu (Vishwak Sen) is the owner of a beauty parlour, admired by many women in his neighborhood. However, he finds himself at odds with local rowdy Rustum (Abhimanyu Singh) and SI Shankar (Babloo Prithviraj). To escape their threats, Sonu takes on a new identity as Laila. How this transformation unfolds and where it leads forms the rest of the story.