Lambert & Stamp Lambert & Stamp
Lambert & Stamp tells the remarkable story of Chris Stamp and Kit Lambert, aspiring filmmakers who set out to find a subject for their underground movie, leading them to discover, mentor and manage the iconic band that would become known as The Who. They forged a complex and moving relationship, fueling the band’s artistic development and leaving an indelible imprint on its time and generations to come. The film is charged with a mad concoction of noise, love, rebellion, artistry, and hilarity, as it takes us along on the surprising ride of two men who shaped one of the most exciting bands of all time.