Last Summer
When Ajoy, a rising star in the entertainment field posts a status "I want to die" on her social media, Singh a pretty boy intends to calm her down. Kan and he drive to pick up her and her close friend. They go to the sea together for the first time but a joyful night turns horrible when Joy dies and follows her beloved ones everywhere. Joy is trying to tell something but nobody listens.